Sunday, January 2, 2011

Ekrem i Vendi na Dvor rijaliti

Na iznenađenje mnogih, najkontroverznija farmerka Vesna Vukelić nije proglašena za jednog od superfinalista i napustila je imanje u Lisoviću ostavivši za sobom uplakanog Ekrema Jevrića.



- Ekrem je moj najveći prijatelj u ovom rijalitiju, zavolela sam ga jer me je voleo. Sad sam čula da je onanisao na mene, nisam znala. To je verovatno zato što je veliki emotivac. Nisam mu davala povoda za to, svi su videli da sam ga i tukla onako u šali, ali da ga nisam dodirivala. Međutim, on se zaljubio u mene, ali ja ne mislim da će napustiti svoju Igbalu, jer to je to takav mentalitet ljudi, a oni imaju i decu - rekla je Vukelićeva i negirala da je bila sa njim zbog para.
- Želim da on pobedi, a njegove pare mi ne trebaju, pa ja sam svoj čovek. Kada je reč o Igbali, nema razloga da mi počupa kosu, da me poznaje, ona i sve razumela - tvrdi Vukelićeva.

Inace, Ekrem Dvor i Vendi ulaze na Dvor Pink rijaliti.

No comments:

Post a Comment